Google Ads

Beter bekend als Google Adwords

Daag ons uit!

Benieuwd wat we voor jouw online resultaten kunnen doen?

Google Ads

U wilt graag dat uw website goed gevonden wordt door potentiële klanten, maar hoe krijgt u dat voor elkaar? Google Ads is de ideale manier om uw bedrijf onder de aandacht te brengen bij de juiste mensen en snel resultaten te behalen.
Mannen Werk is gespecialiseerd in het opzetten en optimaliseren van zoekcampagnes. Het geeft ons een kick om Google Search Ads-campagnes steeds weer te verbeteren aan de hand van de verkregen inzichten.

 

De voordelen van adverteren via Google

  • Direct verkeer op uw website
  • Snel inzicht in de behaalde resultaten
  • Ruim 70% van de Nederlanders gebruikt Google Zoeken*
  • Steeds meer mensen klikken op advertenties
  • U heeft controle over de kosten
* Daarnaast gebruik ruim 22% Google Images. Data van Jumpshot panel, januari – september 2018.

SEA Diensten

9

Google Ads

9

Google Shopping

9

YouTube

Maak gebruik van onze kennis

Wij weten alles over SEA

Wat houdt Google Ads in?

Google Ads, voorheen bekend als Google AdWords, is strikt gezien de naam voor de online tool waarin wij uw Google-campagnes opzetten en beheren. In de praktijk wordt de term echter meestal gebruikt voor Google Search Ads, oftewel: Google Zoekadvertenties. Dit is een vorm van zoekmachine adverteren (SEA), net zoals Google Shopping dat is.

Google Ads maakt het mogelijk om mensen te targeten die specifiek op zoek zijn naar producten of diensten zoals die van u.

Waar er bij zoekmachineoptimalisatie (SEO) enige tijd overheen kan gaan voordat u de effecten begint te zien, kunt u met adverteren via Google snel resultaten behalen. Wanneer potentiële klanten op zoek zijn naar een product of service als die van u is de kans groot dat zij zich via Google gaan oriënteren. Zij voeren een zoekopdracht in die woorden bevat die relevant zijn voor uw bedrijf. Deze zoekopdracht activeert de Google Ads-campagne, waarna uw advertentie wordt getoond. Zo’n advertentie vertelt de zoeker waarom juist uw product of dienst uniek is. Zo probeert u deze potentiële klant te overtuigen om door te klikken naar uw website.

Advertentiekosten betalen per klik (PPC / CPC)

Alleen wanneer dit doorklikken via de advertentie naar uw website daadwerkelijk plaatsvindt, betaalt u Google voor deze klik. Dit heet Pay Per Click (PPC). De maximale kosten die u bereid bent te betalen voor een klik (de CPC) bepaalt u zelf.
Mannen Werk zorgt ervoor dat uw advertenties alleen worden getoond wanneer uw producten of services relevant zijn voor de zoeker. Zo voorkomen we dat uw Google Ads-budget wordt uitgegeven aan kliks van websitebezoekers die op zoek zijn naar een totaal ander product.

Omdat de online wereld en uw concurrenten nooit stilstaan, analyseren wij de data die wij via de campagne verzamelen. Welke tekstadvertenties hebben bijvoorbeeld de hoogste klikfrequentie (CTR) en welke zoekwoorden leveren de meeste conversies op? Deze gegevens gebruiken wij vervolgens om uw zoekcampagne steeds verder te optimaliseren. Zo bereiken wij resultaten waar u als ondernemer blij van wordt.

Waarom uw Google Ads uitbesteden aan Mannen Werk?

  • Een open en eerlijke aanpak
  • Ruim 12 jaar ervaring in online marketing
  • Een marketingplan op maat gemaakt voor uw bedrijf
  • Wij zijn pas tevreden als u dat bent

Meer weten over Google Ads?

 

Meer weten over SEA?

Neem contact op met Robert van Opmeer

E-mail: info@mannen-werk.nl
Telefoon: 020 – 21 57 020

Blog

Gerelateerde berichten

Veel schommelingen in de zoekresultaten in Google

Veel schommelingen in de zoekresultaten in Google

De  afgelopen weken zijn er erg veel schommelingen geconstateerd in de zoekresultaten van Google. Na wat onderzoek gedaan te hebben zijn we erachter gekomen dat dit sinds vrijdag 15 november het geval is en dat er op internet veel vragen over zijn. Op de vraag of er...

11 nieuwe ontwikkelingen op een rij

11 nieuwe ontwikkelingen op een rij

Op 16 mei 2019 was het weer zo ver: Google Marketing Live. Op dit jaarlijkse event onthulde Google wederom van welke nieuwe producten en functies we dit jaar gebruik kunnen maken. Voor degenen die het GML event hebben gemist – en niet genoeg tijd hebben om 3 uur terug...

Google Analytics lanceert nieuwe beta’s

Google Analytics lanceert nieuwe beta’s

De customer journey is in de loop van de tijd steeds complexer geworden. Gebruikers switchen veel heen en weer tussen desktop en mobiel en verschillende kanalen voordat zij een aankoopbeslissing maken. Voor marketeers de uitdaging om een zo compleet mogelijk beeld...

4 SEO tips voor de optimalisatie van je video’s

4 SEO tips voor de optimalisatie van je video’s

Mijn collega Ilse heeft twee weken geleden een blog geschreven over adverteren op YouTube. YouTube is één van de grootste zoekmachines ter wereld. 8,7 miljoen Nederlanders maken gebruik van YouTube waarvan 2,4 miljoen Nederlanders het platform dagelijks gebruiken....

Durf jij ons uit te dagen voor een nieuw project

Call Now ButtonBel ons nu...